ارتقاء زیرساخت های مخابراتی برای 1200 مشترک بلوار 17 شهریور سمنان

به گزارش خبرگزاری هانسی استان سمنان، ابوطالب دارایی در تکمیل این خبر گفت: با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال کافو مسی بلوار 17 شهریور با حداکثر ظرفیت 1200 مشترک به کافو نوری برگردان شد.

سرپرست مدیریت مخابرات شهرستان سمنان تصریح کرد: با تلاش پرسنل حوزه شبکه مخابرات سمنان، در حال حاضر 900 مشترک این محدوده تحت پوشش این کافو، از خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر بهره مند شدند.

وی افزود: از جمله مزایای این عملیات، آماده سازی بستر برای تامین نیازهای ارتباطی و ارایه خدمات پیشرفته سرویس های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت خانگی، افزایش ظرفیت پهنای باند و پایداری سیستم های مخابراتی برای مشترکین این منطقه می باشد.

دارایی خاطرنشان کرد: طی این عملیات، علاوه بر برگردان بستر ارتباطی مشترکین از کافوی مسی بر روی فیبرنوری، ظرفیت سازی برای ارایه سرویس دیتا بر بستر این شبکه امن و پرسرعت نیز انجام شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقاء زیرساخت های مخابراتی برای 1200 مشترک بلوار 17 شهریور سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقاء زیرساخت های مخابراتی برای 1200 مشترک بلوار 17 شهریور سمنان"، کلیک کنید.