امشب و فردا جاده ها برای سفر وضعیت مناسبی ندارند

آفتاب نیوز :

  سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا گفت: بخش گسترده ای از کشور تحت تاثیر سامانه بارشی است که در استان های کوهستانی عمدتاً غربی، شمالی، شمال غربی و بخشی از مرکز همراه با بارش برف است و شرایط خاصی در تردد خودرو ها ایجاد کرده است.

وی افزود: دیشب و امروز صبح 2 محور اصلی شیراز _ اصفهان محدوده ایزدخواست و محور سمنان _ دامغان در محدوده گرنهه آهوان مسدود بود بازگشایی شد، ولی با توجه به شرایط برفی این 2 منطقه کماکان احتمال اینکه به دلیل شرایط جوی مجبور به انسداد مسیر شویم هست.  در حال حاضر محور های پونل _ خلخال، هشتگرد _ طالقان، سمنان _ فیروزکوه، شاهرود _ گرگان هم به علت بارش برف فعلاً مسدود است.

رییس پلیس راهور فراجا بیان داشت: به واسطه بارش برف و شرایطی که جاده دارد امشب و فردا جاده ها برای سفر وضعیت مناسبی ندارد و تاکید می کنیم هموطنان از سفر های غیر ضروری به شدت اجتناب کنند و اگر سفر ضروری تر پیش دارند حتماً سفر را در طول روز انجام دهند.

ی ادامه داد: پیش بینی می کنیم امشب با یخ زدگی شدید سطح معابر در محور های کوهستانی مواجه باشیم علی رغم آماده باش همه همکاران توصیه می شود حتماً برای سفر شهروندان تجهیزات لازم همراه داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امشب و فردا جاده ها برای سفر وضعیت مناسبی ندارند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امشب و فردا جاده ها برای سفر وضعیت مناسبی ندارند"، کلیک کنید.