انتخاب پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور

هانسی/البرز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور انتخاب شد.

به گزارش هانسی به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری، از سوی دکتر سجاد محمد علی نژاد، معاون فناوری و نوآوری  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاست گذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور انتخاب شد که افتخاری دیگر برای استان البرز است.

بر اساس این گزارش، در نامه معاون فناوری و نوآوری  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز تصریح شده است:

نظر به سوابق ارزنده آن پارک در حوزه مالکیت فکری به موجب این حکم پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاست گذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری انتخاب می شود.

نقش آفرینی موثر به منظور اجرای مطلوب سیاستهای مرتبط با مالکیت فکری در پارکها و سایر مراکز فناوری و نوآوری با بهره مندی از ظرفیت تمامی بازیگران و نقش آفرینان موثر در زیست یوم فناوری و نوآوری با هدف تسهیل بهره برداری اقتصادی از دانش و کمک به صیانت پذیری دانش و فناوری و اهتمام ویژه در تقویت، ترویج توانمندسازی شبکه سازی و توسعه تعاملات مالکیت فکری هم در سطح، قوانین سازمان ها و بازیگران و هم در سطح کارکردها، از اهم انتظارات اینجانب می باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با هماهنگی و همیاری شایسته در انجام ماموریت محوله در پیشبرد تحقق آرمانهای نظام ،اسلامی مجدانه کوشا باشید.

گفتنی است؛ پارک علم و فناوری البرز در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی کشور بویژه در حوزه مالکیت فکری و صیانت و ثبت دارایی های فکری و … نقشی موثر و پررنگی دارد.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخاب پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخاب پارک علم و فناوری البرز به عنوان دبیرخانه سیاستگذاری توسعه و ترویج مالکیت فکری کشور"، کلیک کنید.