تعقیب و گریز به تیراندازی منجر شد و سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری هانسی استان سمنان ،سرهنگ داود آقا زاده در گفت و گویی در تشریح این خبر گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر متواری شدن دو سارق با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ به صورت خلاف جهت در لاین جنوبی گرمسار – آرادان بلافاصله یک تیم زیده از نیروهای یگان امداد گرمسار به محل اعزام شدند .

این مقام انتظامی در ادامه گفت : تیم عملیاتی پس از تعقیب و مراقبت خودری سارقان با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودروی آنها کرد که خودرو در منطقه حاجی آباد متوقف و دو نفر سارق با عکس العمل سریع پلیس دستگیر شدند.

وی افزود : پس از انتقال مجرمان به مقر انتظامی در بازجوییهای فنی بعمل آمده به یک فقره سرقت از باغهای منطقه بنه کوه گرمسار اعتراف و در بازرسی از خودرو آنها مقادیری اموال مسروقه به ارزش تقریبی 250 میلیون ریال کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان خاطرنشان کرد شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعقیب و گریز به تیراندازی منجر شد و سارقان دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعقیب و گریز به تیراندازی منجر شد و سارقان دستگیر شدند"، کلیک کنید.