ثبت بیش از 309 هزار تردد خودرو در جاده های لرستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، مرتضی شیروانی روز پنج شنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی از تاریخ 25 اسفند 1402 تا یکم فروردین 1403، تردد دو میلیون و 402 هزار و 60 وسیله نقلیه به وسیله 68 دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد کاهش داشته است.

وی به تردد وسایل نقلیه در اولین روز سال 1403 اشاره کرد و افزود: در اولین روز بهار 309 هزار و 164 تردد وسایل نقلیه در استان به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، اضافه کرد: در اولین روز فروردین، 35 هزار و 775 تردد در محورهای ورودی استان و 36 هزار و 58 تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

شیروانی بیان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور خرم آباد سه راهی «چالان چولان» در بروجرد، سه راهی «چالان چولان» – خرم آباد و دورود سه راهی «چالان چولان» است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت بیش از 309 هزار تردد خودرو در جاده های لرستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت بیش از 309 هزار تردد خودرو در جاده های لرستان – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.