دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار هانسی، عصر پنجشنبه دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بودند و مراسم تشییع این دو شهید که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مردم انقلابی و شهید پرور قم تشییع این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آل یاسین در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کردند و این دو شهید گرانقدر به سمت میعادگاه منتظران ظهور بدرقه شدند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقامه نماز کرد و در ادامه مراسم تدوین در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس که به دستور امام زمان (عج) بنا شده، برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در قبور مطهر این دو شهید قرار گرفتند و ابدان این شهدا را در جایگاه ابدی آنها قرار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال 1365 در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای 2 در سال 1364 در چنگوله به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند – خبرگزاری هانسی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.