عباس زاده: بازی گوشی های رژیم صهیونیستی خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است که اقتصاد بزرگی هم دارد لذا بازی گوشی ها و شیطنت های رژیم صهیونیستی نمی تواند خللی در وضعیت اقتصادی ما وارد کند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با هانسی با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی کاری جز عملیات روانی ندارد چون جمهوری اسلامی ایران کشور بزرگی است که به عنوان یک بازیگر شناخته شده در دنیا محسوب می شود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بازیگر مدعی و تاثیرگذاری در دنیا به شمار می آید؛ لذا بازی گوشی ها و شیطنت های امثال رژیم صهیونیستی کلیت سیاسی و اقتصادی ما را برهم نمی زند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما قوی تر از آن هستیم که تعادل مان با این بازی گوشی ها به هم بخورد حتی اقتصادمان قوی تر از گذشته هم خواهد شد و پیش می رود.

پایان خبر هانسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عباس زاده: بازی گوشی های رژیم صهیونیستی خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی کند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عباس زاده: بازی گوشی های رژیم صهیونیستی خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی کند"، کلیک کنید.