1516 هزار کیلوگرم شکر قاچاق از یک واحد تولیدی در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری هانسی کرمانشاه، قهرمان شاهی اظهار کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه، پرونده تخلف یک واحد تولیدی برای ثبت نکردن یک میلیون و 516 هزار کیلوگرم شکر در سامانه جامعه انبارها و مغایرت آمار تولیدی در این سامانه را مورد رسیدگی قرار داد.

وی با اشاره به ثبت نشدن این مقدار شکر در سامانه مربوطه، افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام جهاد کشاورزی با توجه به اختلاف آمار در سامانه، تخلف در تولید و مغایرت های موجود در سامانه، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت 496 میلیارد و 937 میلیون ریال معادل ارزش کالا به جزای نقدی محکوم کرد.

شاهی در پایان سخنانش از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم فروشی و گران فروشی مراتب را از طریق سامانه 135 تعزیرات یا 124 صمت اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "1516 هزار کیلوگرم شکر قاچاق از یک واحد تولیدی در کرمانشاه کشف شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "1516 هزار کیلوگرم شکر قاچاق از یک واحد تولیدی در کرمانشاه کشف شد"، کلیک کنید.